فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

چرا اینترنت 1 گیگابایتی نداریم؟؟

تو این چند روز خیلی از آغاز ارایه اینترنت 1 گیگابایتی توی آمریکا شنیدیم اما چرا برای ما ایرانی ها همون پهنای 128 کیلوبیتی کافیه ؟

خب توی ایران که کمتر پژوهش انجام میشه و بیشتر مطالبی که توی سایت ها و وبلاگ ها هست یا کپی برداری از سایت های دیگست یا ترجمه سایت های خارجی هست یا معرفی تکنولوژی های جدید. توی گوگل هم که بیشتر ما ایرانی ها ازش استفاده می کنیم با نوشتن کلمه "دانلود" که دیگه می دونید بیشتر نتایج چه جستجوی هایی میاد. پس با سرعت بالا فقط ابرومون بیشتر تو دنیا میره.

یه جا خوندم پهنای کل اینترنت ایران 21 گیگابایته، حالا اگه به 21 نفر این سرعت رو بدن بقیه چی میشن ؟

ولی به دور از این حرفا توی چند سال اخیر با تاسیس سایت های تخصصی تر توی زمینه ها کمتر به سایت های غیر اخلاقی رجوع میشه و مردم با تازه های دنیا بیشتر آشنا میشن.

اما بهترین مزیت این سرعت بالا از نظر من صرفه جویی تو زمان هست که کمترین ارزش توی ایران رو داره.

سرعت اینترنت باید بالاتر بره تا مردم یواش یواش سمت چیزهای بدرد نخور نرن. یکی از دوستان دانشگاه که تو مخابرات منطقه قلهک کار میکرد می گفت مخابرات می خواد سرعت پیش فرض اینترنتشو بیاره رو 512. اگه این کارو بکنه که خیلی بهتر میشه. من که فعلا دارم با اینترنت همراه اول کار می کنم و راضی هستم.


نظرات 3 + ارسال نظر
سعید چابکی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.it2.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و مفیدی دارید . امیدوارم همیشه به روز باشی
به سایت منم بیا

www.it2.ir
منتظرم دیر نیای
Yahoo ID : binalod2006

علی یزدی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://1dastkhat.mihanblog.com

سلام
کاملاْ موافقم. هه هه هه
راستی اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید

دکتر خودم شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

یه چیزای دیگه‌ای هم هست :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد