فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

دردسر های من و گوگل کروم ۷

چند روزی هست با کروم ۷ دارم کار می کنم. ظاهر سادش آدمو گول میزنه. وقتی نصب کردم از ظاهر سادش خیلی خوشم اومد. از این همه افزونه که برای فایرفکس نصب کرده بودم و حتی منو بار بالاش خسته شده بودم. اما ظاهر کروم خیلی ساده بود بدون حتی منو بار. اولش مشکلی نداشتم.راحت توی همه سایت ها می رفت. اما یواش یواش دردسرهای من شروع شد. وقتی رفتم توی سایت دانشگاهمون منوی بالاش جاوا هست. طوری بود که وقتی موس میره روش ساب منوش باز میشه اما باز نمیکرد و کل اون منو رو نمیاورد. برای دانلود از یوتیوب مجبور شدم افزونه نصب کنم. وقتی فیلترشکن استفاده می کردم که برم توی فیس بوک یا بقیه سایت ها سایت رو نمیاورد و فقط کدهای سایت رو بالا میاورد که عکسش رو توی ادامه مطلب گذاشتم. هیچ کدوم از دانلودر ها روش کار نمی کنن. تنها مزیتش فقط سرعتش بود. توی خیلی از سایت ها که می رفتم کرش میکرد و مجبود بودم مرورگر رو ریست کنم.

حالا بعد از چند روز دوباره مجبورم برگردم به فایرفکس.

موندم چرا گوگل با این همه قدرت نتونسته یه مرورگر خوب بسازه.

این بود دردسر من با کروم ۷

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

نگار یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://moon125.blogfa.com/

درودهای فراوان و خسته نباشید به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
همکار عزیز، با وبلاگ خوبتان، جائی بسی تشکر وجود دارد.
به وبلاگ من هم سر بزن و با نظرات خوبتون مرا راهنمایی کنید

. وب سایت law نیز مشتاق دیدار شماست

law[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد