فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

Yahoo! Notepad

اگه از سرویس ایمیل یاهو استفاده می کنید و یاهو بتا رو فعال کردید، از تو قسمت application توی ایمیل، برید توی Notepad و صفحه ای براتون باز میشه رو یه نگاه بندازید. یه دفترچه کاملا آژاکسی. قبلا هم Notepad داشت یاهو اما به این قدرتمندی نبود اما برام جالب بود. از Notepad یاهو با اینکه هیچ امکاناتی نداره بیشتر از Google Docs خوشم اومد. Google Docs با اینکه امکانات واقعا بیشتری داره به خاطر auto save صفحه هنگ میکنه و دیگه نمیشه ازش استفاده کرد. خوبه که یه سر به این برنامه آژاکسی یاهو هم بزنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://believe.blogsky.com

دوست نازنین من یک دانشجوی پزشکی هستم ساختار بدن تو به قدری پیچیده است با متابولیسم عجیبی کار می کنه که امکان نداره بگیم خدا وجود نداره
بزودی سری بحث هایی را فقط در باره ی اثبات وجود خدا باز می کنم ربطی هم به اسلام و حدیث نداشته باشه
به این وبلاگم هم نگاه کن تازه راه انداختمش تکمیلش هم می کنم:
http://mmosadegh.blogspot.com/

زنده باد مخالف من.
اگه خواستی ادم کن من حاظرم با هرکسی مناظره بکنم.

سولماز دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://khateratsolmaz.blogsky.com

سلام آقای مهندس
ببخشید من در حال حاضر دوستی ندارم که اطلاعات راجع به کامپیوتر داشته باشه. میشه کمکم کنی؟ از کجا میشه فهمید که کامپیوتر هک شده؟ یا وب آدم رو نگاه می کنن میشه راهنمایی ام کنی/ ممنون

رامین سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

در مورد اینکه این بحث ها الان خریدار نداره تا یک حدی راست می گی جامعه ی ما از دین زده شده ولی همین خطر ناک هست جامعه ای که یک دین معتدل نداشته باشه میشه جامعه ی ما برو به امار دزدی و ... نگاه کن خودت متوجه میشی
در مورد ریشه ای تر بحث کردن هم باهات موافقم من بزودی یک وبلاگ راه می اندازم اصلا تویش کاری با امام و اسلام و ... کاری ندارم فقط بدون قرض ورزی مسائل مربوط به خدا و کائنات و زیست شناسی و ربط های اینها به هم را برسی می کنم چطوره؟
در مورد اینکه دشمنی و دوستی نه اتفاقا من عقیده ندارم اونی که باهام مخالفه دشمن من هست تو می توانی بهترین دوست من باشی من توی زندگی شخصی ام دوستهایی دارم که به هیچی اعتقاد ندارند.
تازه من از اونی که از من انتقاد بکنه بیشتر خوشم می آید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد