فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

ساخت برنامه مدیریت دانلود در دات نت

خیلی وقت ها نیاز هست که در برنامه های تحت ویندوز فایلی رو دانلود کنیم.

برای همین برنامه زیر رو نوشتم که از امکانات خود دات نت بهره برده اما چون Progressbar و درصد داره گذاشتم که دوستان هم استفاده کنند.

برنامه ساده ای هست اما هم جالبه و هم به درد بخور.

سورسش رو براتون گذاشتم. با VS 2005 نوشتم.


لینک دانلود برنامه


خوشحال میشم نظر دوستان رو بدونم که اگر شد این برنامه رو گسترش بدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرصاد یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام دوست عزیز..خوشحالم که با وبلاگت آشناشدم...
من چند وقته که میخوام شروع به یادگیری یه زبان برنامه نویسی کنم ولی راستش توش موندم که چه زبانیا شروع کنم....از چندنفرم پرسیدم و لی هرکی یه جوابی میده...خوشحال میشم نظر شمارو هم بدونم!
درضمن برنامه نویسیا به طمع طراحی نرم افزارهای بانک اطلاعاتی و اداری میخوام یادبگیرم.
خوشحال میشم به کلبه ی درویشی منم سربزنی و جوابموبدی........
موفق باشی.

دکتر خودم چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

حمید جان میشه در مورد Progressbar و کار باهاشون توضیح بدی؟
بهش نیاز دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد