فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

کتاب آموزش PHP

دوستان کتابی که مربوط به فیلم های آموزش PHP بود رو از لینک زیر می تونید دانلود کنید.

کتاب فقط متن فیلم ها هست. اما گفتم شاید برای دوستانی که زبانشون ضعیف هست مفید واقع بشه.


دانلود به حجم ۱۰ مگابایت

نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر خودم چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام حمید جان،
من هر دفه که اومدم از این چندتا پست آخرت تشکر کنم یه مشکلی پیش اومده که نشده، حالا تا طوری نشده حمید واقعا ممنون، خدا خیرت بده، خیلی لطف بزرگی داری میکنی، حالا شاید خودت حالیت نباشه :دی
بازم مرسی.
ضمنا دور تول تیپ رو گرد کردی جالب شده، ولی به نظر من رنگ سبز یه کم بهش نمیاد.

خواهش
وظیفه بود
چشم رنگ تول تیپ هم عوض میکنم
می گردم دنبال یه رنگ پر انرژی

جلال پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

این صفحه رو بوکمارک کرده بودم تا بعد بیام دانلود کنم. فیلتر شده در 4shared. بعد از اینکه روی لینک دانلود کلیک می کنم

نمی دونم چرا فیلتر شده اما من در اولین فرصت دوباره آپلود میکنم دوست عزیز

جلال پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

اوه. اشتباهی کامنت گذاشتم. منظورم دانلود فیلم آموزشی php بود. بخش اول

جلال جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

متشکرم. لطف میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد