فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

به نام او که هرچه علم است از اوست

به نام خداوند جان آفرین

حکیم سخن در زبان آفرین


اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت تمام دوستان.

امروز دوم خرداد 89 هست که این وبلاگ رو راه اندازی کردم. وبلاگ قبلی من csharpwithhamid.blogfa.com بود که به علت اینکه کمتر به حوزه های فعالیت اون وبلاگ می رسیدم

خواستم حوزه های فعالیتم رو بیشتر کنم و از سی شارپ و sql فقط نگم بلکه به asp.net و php و حتی html و قالب سازی هم بنویسم.

موضوعی که سعی می کنم بیشتر تو این وبلاگ آموزش بدم مطالب مرتبط با نرم افزار های متن باز هست مخصوصا سیستم عامل اوبونتو.از آموزش هایی که خودم تو وبلاگ دوستانم در دانشگاه دماوند می نویسم هم در اینجت میذارم.

به امید خدا بتونیم برای هم دوستای خوبی باشیم و مطالب زیادی رو از هم یاد بگیریم.

دوستانی که می خوان با من ارتباط مستقیم داشته باشن با ایمیل hamid.mohammadi.68@gmail.com تماس بگیرن.

نظرات 1 + ارسال نظر
فروتل جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://محصول از شما فروش در سراسر ايرا

محصول از شما فروش در سراسر ایران از ما

گسترده ترین سرویس تبلیغات ، بازاریابی و فروش در سراسر ایران

فروش انواع محصولات از طریق بازاریابی نوین و تجارت الکترونیک

فروتل با همکاری پست ایران ، بانک ها و شرکتهای حمل و نقل

محصول از شما فروش در سراسر ایران از ما

تلفن تماس : 05116099424

تلفکس : 05116084790

آدرس : خراسان رضوی - مشهد - بلوار امامت - امامت 15 - پلاک 70.1 (هفتاد ممیز یک)

توضیحات بیشتر در آدرس زیر مشاهده نمایید:
http://www.frotel.biz/Marketing.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد