فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

FireFox 4 Beta

فایرفکس رو نصب کردم. ظاهر جالبی داشت.ساده اما راحت و چشم نواز.

بالا بودن سرعت ش واقعا محسوس هست. من نسخه 3.6.6 رو که استفاده می کردم سرعت اجرای جاوا و لودینگ صفخات بالاتره.

چند تا صفحه سنگین رو که قبلا ریاد می رفتم باز کردم مدت زمان لودش کمتر شده بود.

سرعت اجرای جاوا بالا بود.

توی لود قالب صفحات مشکلی نداشت.

یه جا خوندم از html5 هم پشتیبانی می کنه.

منوش رفته سمت راست روی نوار بالا.

گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرضش هست.

در کل سریع عادت می کنید بهش.



FireFox 4 Beta
نظرات 1 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

با این مثالی که زدید کاملا و ۱۰۰٪ موافقم!
اما میدونید گاهی اوقات هست که وقتی زنتون میگه فلان چیزو بخر و بیار و شما میگی چشم اما وقتی میای میگی یادم رفت٬ انقدر ضایع هست که دیگه.........!
قضیه منم همینه! من خودم سر دسته ی همه ی اون بچه ها بودم٬ اما به دلایلی ناچار شدم که دبیرستانم رو عوض کنم و دوباره برگردم همونجا و همه ی عوامل اونجا میدونن که من تموم برنامه ها رو دارم!!!!!!:)
من نمیدونم چرا نمیخوان بفهمن که ماها بچه نیستیم؟؟؟؟؟؟؟
یعنی شاید اینطوری فکر میکنیم اما خب....
حرف شما کاملا درسته اما من یه اخلاقع خیلی بدی دارم اونم اینکه وقتی بیخیاله چیزی با کسی میشم دیگه هیچ راهی برگشتی نیس! میدونم خیلی بده......میدونم!
مرسی که میاین پیشم! آدم از تنهایی در میاد.
از بحث خوشم میاد! اما بحثی که به توهین نرسه!!!
سعی دارم که آدم منطقی ای باشم! هستم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد