فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

Ubuntu 10.10

چند روز پیش اوبونتو ۱۰.۱۰ با نام میمون پوزه دراز منتشر شد.

نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت های زیادی داشته از جمله سرعتش که محسوس هست.

توی بایت روزنامه خراسان خوندم که توی ۷ ثانیه بوت میشه و قایل استفاده هست و واقعا هم هست.از لحاظ گرافیکی هم احساس می کنم قشنگ تر شده. برای وصل شدن به شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک برنامه های جانبی مخصوصی گذاشته که هنوز کار نکردم. مرورگر پیش فرض فایرفکس هست و قابلیت نصب گوگل کروم هم داره. از لحاظ موسیقی توی نوار ابزار بالا ابزارهای کنترل موسیقی میاد. نرم افزار های جانبیش هم پیشرفت داشته.

برای وصل شدن به اینترنت از طریق موبایل هم کلا فکر کنم ۵ تا مرحله داره که خودکار اپراتور همراه اول رو انتخاب می کنی و برات کانکشن رو میسازه.

تو روزای آینده از چیزای جدیدی که پیدا می کنم براتون میگم.


این هم لینک دانلود اوبونتو ۱۰.۱۰ به صورت مستقیم از سایت اوبونتو با حجم ۶۹۷ مگابایت

نظرات 3 + ارسال نظر
بزرگ ترین سایت فیلم های 2010 جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://01.tiny2movie.com

اگه مایل به دانلود جدید ترین فیلم ها و سریال های روز دنیا هستی سریع یه سری بزن
www.01.tiny2movie.com

M&A جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.maheman2007.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من تو کد قالب وبلاگم دچار مشکل شدم.دنبال یه نرم افزار راحت برای درست کردن قالبم می گردم.میتونید کمکم کنید؟؟؟؟؟
لطفا!!

من وبلاگتون رو دیدم
برنامه ای سراغ ندارم
اما فکر کنم بهترین راه اینه که قالب وبلاگتون رو ریست کنید که تمام لینک هاش درست شه و بعد شروع کنید به ویرایش قالبتون البته با برداشتن یه پشتیبان از قالب وبلاگتون.
شرمنده اینجا جواب دادم چون نه می تونستم تو وبلاگتون نظر بدم نه ایمیل داشتید

M&A جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.maheman2007.blogsky.com

please help me
I am waiting you....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد