فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

فناوری اطلاعات و برنامه نویسی

فناوری اطلاعات و متن باز و برنامه نویسی ویندوز و وب و طراحی وب

اطلاعات سیستم با WMI

یه برنامه با WMI نوشتم که تمام اطلاعات سیستم رو بدست میاره. خود ویندوز برای بدست آوردن اطلاعات سیستم از WMI استفاده می کنه.

البته برنامه رو با دات نت 4 نوشتم. اگه رو سیستمتون اجرا نشد باید دات نت 4 رو نصب کنید. فقط تنها مشکلم این بود که دمای CPU رو یکم متفاوت تر از برنامه های دیگه در میاورد اما اطلاعات جامعی بهتون میده.

فایل نصب رو با حجم 3 مگابایت آپلود کردم.

منتظر نظر دوستان هستم


لینک دانلود از 4Shared

نظرات 2 + ارسال نظر
سولماز یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

سلامممممممممممممم.
خوبی حمید جان. چطور مطوری؟ ان شا الله که همیشه خوب باشی. من معذرت من چند وقته نیومد بلاگ اسکای وب هم آپ نکردم. ببخشید
ولی ممنون از خدا یه دوست دارم که به یادمه
باور کن تو بلاگ اسکای من تو و یه دوست دیگه رو دارم که همیشه یه یادمم
ممنونم ازت
منم همیشه به یادتم

احمد یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
چرا دانلود نمیشه، من خیلی دنبال این کد می گردم که بتونه دمای cpu رو بهم بده . تو wmi کتابخانه ی win3_temperature رو هم امتحان کردم ولی چیزی نمیده در ضمن تو wmi اون یکی تابع رو هم امتحان کردم ولی بازم جواب نگرفتم.
اگر ممکنه کدتون رو بهم میل کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد